Некултурно пространство


Дневна доза вдъхновение powered by Yahveh by cut:eater
30 December 2008, 17:12
Filed under: creativ:, re:creative

Истинският мъж не обича да чете. Учените от Телавивската McCann Erickson са врътнали една бутилка кашерен Absolut и са решили комуникационната задача на израелската Goldstar Beer с ей тия crispy, crispy иконографики. Сексистките апели rock!

goldstar2

goldstar1

goldstar3

Безсъмнено този слоган ще продаде много повече от безумното Само ти си ти на Coca-Cola Light.

+

В края на годината всички ги избива на метафизика. Миро, ex-Каризма, (купете диска му, помогнете на българския шоубизнес да метастазира) се включва с още една Coldplay мелодийка. Припевът на епичното парче Август е септември започва с Аз съм аз, ти си ти. Добро наблюдение.

Advertisements

5 Comments so far
Leave a comment

Па ти кво разбираш от рекламна комуникация, бе, капут!

ти педерас ли си или кво?

Comment by Христо

Между другото, Миро от каризма е много готин, ти недей много зна!

Comment by Христо

много хубави запетайки слагаш.

Comment by cut:eater

Виждала съм само първата и много ме изкефи, но третата е толкова “real story”, че ми идва да изпия още една бира :)

Comment by vanya

Боже колко хубав кавър на “In My Place”-бавееен и провлачен,добре че оня амбриаж Мирко е световно неизвестен и Мартин&Со не са и чували за съществуването му.Поредното доказателство за бездарност на родните “Звезди”-чалгарките крадат от сръбско и гръцко,рапа свива от уест коуст,а естрадата от брит попа-моя странаааа моя Българиииия.

Comment by sad but true




Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s